Джерман-Автоцентр Новини

Свіжі та актуальні новини від Джерман-Автоцентр.

  1. Новини
  2. Інтерв'ю шеф-дизайнера марки Volkswagen  пана Клауса Бішоффа
12.04.2019
Світ Фольксваген

Інтерв'ю шеф-дизайнера марки Volkswagen  пана Клауса Бішоффа

Інтерв'ю шеф-дизайнера марки Volkswagen  пана Клауса Бішоффа

klaus bischoff

-Як настання ери електричної мобільності відбивається на роботі автомобільних дизайнерів? Що відрізняє ДНК сімейства ID.? Яке місце в щоденній роботі займає доповнена реальність? На ці та інші запитання відповідає шеф-дизайнер марки Volkswagen Клаус Бішофф (Klaus Bischoff).

 

-Клаус Бішофф ось уже три десятиліття визначає, яким буде дизайн автомобілів Volkswagen. Він народився в Гамбурзі і в 1989 році почав працювати дизайнером інтер'єру і екстер'єру в Вольфсбурзі. Бишофф спроектував чотири модельні лінійки Volkswagen, в тому числі Golf і Passat, малолітражний up! і ліфтбек преміум-класу Arteon, а також такі моделі класу SUV, як Touareg, Tiguan і T-Roc. Однак найскладнішим завданням для дизайнера стала робота над автомобілями сімейства ID., Які скоро з'являться на ринку. В ході нашої бесіди пан Бишофф розповів про про запропоновані наступаючою ерою електричної мобільності нові можливості і зазначив, що дизайнери автомобілів отримують неймовірну свободу самовираження.

 

-Пан Бишофф, електрична мобільність радикально змінює всю сферу автомобільного дизайну. Які зміни Вас особливо здивували?

 

-Фактично змінюється майже все. Всі напрямки - від інструментів продажів до самого продукту - формуються заново. Зміни починаються з компонента, який з самого початку визначав канони автомобільного дизайну: з внутрішнього наповнення виключений двигун внутрішнього згоряння, що створює абсолютно новий простір. Для мене як дизайнера неможливо придумати більш цікаве завдання.

 

-У електромобіля немає громіздкого двигуна, але є масивна акумуляторна батарея, розташована в центрі, знизу. Як це відбивається на дизайні?

 

-До цього часу близько третини внутрішнього обсягу кузова автомобіля займав двигун - звідси і класичний капот з решіткою радіатора. За ним розміщувалося простір для пасажирів і багажне відділення - концепція, яку ми вдосконалювали протягом десятиліть. Тепер третина автомобіля припадатиме на вільний простір, який необхідно заповнити. Крім того, використовується інша платформа, що також тягне за собою значні зміни: наприклад, зміна висоти посадки. Однак всі ці особливості збільшують і ступінь нашої свободи. Використовуючи базову платформу з вбудованою акумуляторною батареєю, ми можемо досить вільно розміщувати пасажирів і проектувати  решту елементів навколо них. Ми отримуємо можливість створювати продукти з абсолютно новими характеристиками.

 

-Розміщення в нижній частині важкого акумулятора, крім того, змінює і ходові якості автомобіля. Електромобілі відрізняються особливо низьким центром ваги.

 

Вірно. Це також розширює наші можливості по створенню інтер'єрів. До сих пір у внутрішньому просторі завжди присутній центральний тунель для карданного валу. Тепер все по-іншому, що відкриває неймовірні перспективи перед дизайнерами інтер'єрів. Завдяки цифровій трансформації і технологій підключення ми можемо пропонувати новий досвід використання, нову філософію управління і принципово інші відчуття від водіння.

 

-В останні десятиліття автомобільний дизайн багато в чому підкорявся вимогам аеродинаміки і результатам випробувань в аеродинамічній трубі. Чи зміниться це в епоху електричної мобільності?

 

-Упевнений, що в будь-якому випадку ми побачимо еволюційний прорив у сфері дизайну електромобілів під впливом нових технологій. Нова епоха дозволяє нам, дизайнерам, діяти набагато сміливіше, ставити під сумнів усталені практики і досліджувати нові напрямки.

 

-Чи можна сказати, що в епоху електричної мобільності все більшого значення набуває інтер'єр автомобіля? І пов'язано це з тим, що автомобіль із засобу пересування еволюціонує в простір для життя, а цифрові системи відкривають нові можливості?

 

-Так, автомобіль перетворюється з робочого місця водія, тобто ергономічно оптимізованої системи управління механізмами, в наділену всеосяжними мережевими рішеннями вітальню. З розвитком цифрових технологій об'ємні компоненти стають легше, тонше і зменшуються в розмірах. Система кондиціювання повітря тепер займає менше місця, тому що більша її частина перемістилася в простір, раніше призначалося для двигуна. Це дозволяє створювати більш місткий і функціональний інтер'єр. Однак електромобілі, як і раніше, потребують системах пасивної і активної безпеки. В майбутньому безпека буде забезпечуватися за рахунок систем автономного управління - і це відкриє перед дизайнерами ще більш широкі можливості.

 

-Новий Volkswagen ID. - перша модель сімейства ID. на платформі МЕВ - з'явиться на початку 2020 року. У чому полягає особливість ДНК ID. саме для Вас?

 

-Філософія ID. для нас визначає нову ідентичність сімейства електромобілів. Моделі ID. виділяються ненав'язливим чином та чистими лініями. Конструктивних елементів небагато, але їх відрізняє неймовірно продуманий дизайн.

 

-Хто Ваш фаворит?

 

-Ймовірно, ID. BUZZ, оскільки модель являє собою унікальне поєднання переваг електричної мобільності та унікального фірмового стилю марки - це безпомилково Volkswagen, повністю переосмислена концепція легендарного Bulli.

 

-Нове значення в епоху електричної мобільності набуває звуковий дизайн: чи має значення  для Вас  завдання розробити звучання  безшумно працюючого автомобіля, яке стане частиною фірмового стилю?

 

-Це абсолютно новий напрямок в автомобільному дизайні. Зрозуміло, нам перш за все  доводилося працювати над оптимізацією звуку. Електромобіль практично безшумний, однак зі збільшенням швидкості шуми, які сьогодні заглушуються шумом двигуна, також стають помітнішими. Тому важливо приділяти особливу увагу звукоізоляції і, звичайно, загальним «звучанням» автомобіля. Ми чіткіше сприймаємо кожене клацання, кожен дотик, кожне натискання перемикача. Це відкриває безмежні можливості.

 

-Як, на вашу думку, повинен звучати автомобіль Volkswagen?

 

-Кожна модель Volkswagen повинна уособлювати близькість по духу, дружелюбність і стриманість. Іншими словами, автомобіль не повинен бути агресивним, нав'язливим і настирливим. Для цього необхідно створити звуки, які не будуть дратівливими, навіть коли чуєш їх в десятий раз, і зможуть щодня доставляти задоволення.

 

-В епоху електричної мобільності все більшу важливість набувають цифрові автомобільні системи. Чи приводить це до тіснішої співпраці з розробниками програмного забезпечення і призначених для користувача інтерфейсів?

 

-Сьогодні дизайнерам автомобілів необхідно дотримуватися комплексного підходу. Наше завдання набагато масштабніше, ніж просто сконструювати автомобіль. Ми повинні зробити так, щоб в будь-якій точці континенту люди стикалися з цілісної філософією бренду. Наприклад, мені потрібно розуміти, як Volkswagen буде відображатися на екрані смартфона, і враховувати це. Забезпечити «бездоганне» управління функціями за допомогою планшета - щоб вони виглядали так само, як і в автомобілі, видавали ті ж звуки, мали ту ж графіку, дизайн і навігацію. Наші компетенції значно розширилися.

 

-Чи повинен автомобільний дизайнер завтрашнього дня бути ще й UX-дизайнером?

 

-Розробка інтерфейсів користувача - це скоріше ще одна складова універсальних навичок сучасних представників нашої професії. Вам не вдасться далеко просунутися, працюючи тільки в напрямку дизайну конструкцій. Вам необхідні глибокі знання цінностей бренда, індивідуальних особливостей продуктів, цифрових систем і технологій.

 

-Яке місце у вашому повсякденному житті займає доповнена реальність?

 

-Сьогодні змінився і підхід до роботи. Звичайно, все починається з візуального представлення ідеї в двомірному форматі: на планшеті або на папері. Але перехід до третього виміру здійснюється безпосередньо і значно швидше. Я вдягаю окуляри віртуальної реальності, створюю тривимірний ескіз, після чого співробітники моєї команди і члени правління можуть разом побувати у віртуальному кузові автомобіля. Якщо мені сподобається це рішення, я зможу відправити ескіз безпосередньо в аеродинамічну трубу і перевірити значення коефіцієнта аеродинамічного опору. У минулому перехід від одного етапу до іншого займав тижні і місяці. А сьогодні підтримують робочий процес цифрові технології , дозволяючи нам бути більш гнучкими і ефективними. Все це особливо важливо, якщо врахувати, що співробітники моєї команди і пов'язаних підрозділів знаходяться в Вольфсбурзі і Шанхаї, Сан-Паулу і Мехіко.

-Тобто, якщо Герберт Дисс запитає: «А що щодо ID. CROZZ, пан Бишофф? », Ви дасте йому окуляри і запросите до  автомобіля.

 

-Так, і він вже випробував цей спосіб. І, відверто кажучи, був дуже вражений.

 

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.