Volkswagen на 40-му Міжнародному віденському автомобільному симпозіумі: автономні транспортні засоби, гібридні приводи!
Volkswagen на 40-му Міжнародному віденському автомобільному симпозіумі: автономні транспортні засоби, гібридні приводи
Volkswagen вступить в наступну фазу гібридизації своїх приводів з новим 48-вольта м'яким гібридним приводом (mHEV) в поєднанні з 1,5-літровим бензиновим двигуном TSI evo.
Платформа MHEV також включає в себе вже знайому функцію еко-курсинга. Цей режим дозволяє транспортному засобу «рухатися» з вимкненим двигуном, так що викиди не утворюються, що є важливим чинником здатності приводу знизити витрату палива на 0,4 літра на 100 км. Зв'язок між 48-вольтової мережею і іншою частиною електрики автомобіля здійснюється перетворювачем постійного струму, в ток який перетворює 48 вольт у 12 вольт.
Volkswagen вважає, що найбільш ефективний спосіб зниження викидів CO 2 - це розширення акумуляторних електромобілів (BEV) в широкому масштабі. MEB стане основою для наступного покоління електромобілів. Ключовими особливостями електричної платформи є її високовольтна батарея (установлена в днище для економії місця), компактний електропривод на задній осі (або, альтернативно, на передній осі) і стандартна система CCS для швидкої зарядки. Він також формує основу нової комплексної повністю електричної архітектури «E³» поряд з операційною системою «vw.OS», яка може використовуватися для створення нових сервісів мобільності і допоміжних систем. Іншими словами, Volkswagen перетворюється з виробника чисто транспортних засобів в провайдера мобільності, одночасно створюючи умови, необхідні для автоматизованого водіння.
Хорошим прикладом того, як компанія Volkswagen розробила великомасштабну індустріалізацію електроприводів, є основною привід MEB на задній осі. «У платформі використовується синхронний двигун з постійними магнітами, який характеризується високою питомою потужністю, високим рівнем ефективності і стабільної продуктивністю у широкому діапазоні швидкостей до 16 000 об / хв, - пояснює Карстен Беннвіц, глава відділу розробки гібридних і електричних приводів. Перше транспортний засіб, який буде побудовано на платформі MEB, є ID.3 1, С діапазоном від 330 до понад 550 км (WLTP), потужністю 150 кВт і максимальною швидкістю 160 км / год, ID.3 може забезпечити місцеве водіння в містах без викидів.
Більш детальніше на: https://bit.ly/2YRYtil