Джерман-Автоцентр Новини

Свіжі та актуальні новини від Джерман-Автоцентр.

  1. Новини
  2. Volkswagen на 40-му Міжнародному віденському автомобільному симпозіумі: автономні транспортні засоби, гібридні приводи!
27.05.2019
Новини від Фольксваген

Volkswagen на 40-му Міжнародному віденському автомобільному симпозіумі: автономні транспортні засоби, гібридні приводи!

Volkswagen на 40-му Міжнародному віденському автомобільному симпозіумі: автономні транспортні засоби, гібридні приводи

MEB

Volkswagen вступить в наступну фазу гібридизації своїх приводів з новим 48-вольта м'яким гібридним приводом (mHEV) в поєднанні з 1,5-літровим бензиновим двигуном TSI evo.
Платформа MHEV також включає в себе вже знайому функцію еко-курсинга. Цей режим дозволяє транспортному засобу «рухатися» з вимкненим двигуном, так що викиди не утворюються, що є важливим чинником здатності приводу знизити витрату палива на 0,4 літра на 100 км. Зв'язок між 48-вольтової мережею і іншою частиною електрики автомобіля здійснюється перетворювачем постійного струму, в ток який перетворює 48 вольт у 12 вольт.

Volkswagen вважає, що найбільш ефективний спосіб зниження викидів CO 2 - це розширення акумуляторних електромобілів (BEV) в широкому масштабі. MEB стане основою для наступного покоління електромобілів. Ключовими особливостями електричної платформи є її високовольтна батарея (установлена ​​в днище для економії місця), компактний електропривод на задній осі (або, альтернативно, на передній осі) і стандартна система CCS для швидкої зарядки. Він також формує основу нової комплексної повністю електричної архітектури «E³» поряд з операційною системою «vw.OS», яка може використовуватися для створення нових сервісів мобільності і допоміжних систем. Іншими словами, Volkswagen перетворюється з виробника чисто транспортних засобів в провайдера мобільності, одночасно створюючи умови, необхідні для автоматизованого водіння.

Хорошим прикладом того, як компанія Volkswagen розробила великомасштабну індустріалізацію електроприводів, є основною привід MEB на задній осі. «У платформі використовується синхронний двигун з постійними магнітами, який характеризується високою питомою потужністю, високим рівнем ефективності і стабільної продуктивністю у широкому діапазоні швидкостей до 16 000 об / хв, - пояснює Карстен Беннвіц, глава відділу розробки гібридних і електричних приводів. Перше транспортний засіб, який буде побудовано на платформі MEB, є ID.3 1, С діапазоном від 330 до понад 550 км (WLTP), потужністю 150 кВт і максимальною швидкістю 160 км / год, ID.3 може забезпечити місцеве водіння в містах без викидів.

 

Більш детальніше на: https://bit.ly/2YRYtil

Віталій
Фомін

Керівник відділу з продажу автомобілів
Телефон: +38 (048) 777-97-97
Мобільний телефон:
Факс:

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.